نرم افزار افزایش پول مستر لیگ
نوشته شده توسط : حسین

سلام دوستان بالاخره نرم افزار افزایش پول واسه 2011 اومد که سالمه(نسخه قبلیش خراب بود).

 

دانلود





:: موضوعات مرتبط: PES 2011 , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ادیت , PES 2011 ,
:: بازدید از این مطلب : 2171
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 24 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
messi در تاریخ : 1390/4/26/0 - - گفته است :
شما هم خودتون رو مسخره کردید این لامسب که اصلا دانلود نمیشه

/weblog/file/img/m.jpg
هادی در تاریخ : 1390/2/5/1 - - گفته است :
ریدی با این برنامه که گذاشتی/بدبخت

/weblog/file/img/m.jpg
saeid در تاریخ : 1389/8/30/0 - - گفته است :
لینک خرابه

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1389/8/13/4 - - گفته است :
این نرم افزار چرا دانلود نمی شه؟

/weblog/file/img/m.jpg
خلیل در تاریخ : 1389/8/2/0 - - گفته است :
سلام من خلیل هستم این برنامه چطوریه فقط چند تا عدد نوشته
پاسخ:خب شما باید عدد ها رو تغییر بدید دیگه و میزان پولتون رو بالا ببرید

/commenting/avatars/avatar06.jpg
امیر در تاریخ : 1389/7/29/4 - - گفته است :
سلام افزایش پول در مسترلیگ pes2011 چه طور کارمیکند
پاسخ:اول فایل سیو مستر لیگتون رو باز میکنید و بعد پول رو وارد میکنید

/weblog/file/img/m.jpg
Smaeel در تاریخ : 1389/7/24/6 - - گفته است :
سلام ، چرا کیت لیورپول کار نمی کنه ، من دانلودش کردم و با ggs وارد بازی کردم ولی یا ارور داد یا وارد بازی نشد .
پاسخ:سلام آقا اسماعیل 1-کیت برای 2011 هستش نه 2010 2-کیت سروری نیومده که با gdb کار کنه 3-شما باید با ggs وارد کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: